Przejdź do treści

Rada ekspertów

Tomasz Arciszewski

Andrzej Babiarz

Piotr Chełmiński

Na swojej drodze zawodowej, we współpracy ze zbudowanym przez siebie zespołem liderów, obronną ręką wyszedł z poważnego kryzysu popożarowego oraz CoVidowego odbudowując utracony łańcuch wartości, zdolności produkcyjne, portfolio i relacje z klientami, przywracając firmę na dynamiczną ścieżkę wzrostu wartości.

Wieloletni członek Rad Nadzorczych lub Rad Doradczych pracujący w komitetach Strategii i Rozwoju oraz Nominacji i Wynagrodzeń.

Absolwent Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, Wyżej Szkoły Zarządzania i Marketingu, Politechniki Warszawskiej, London Business School oraz Center for Creative Leadership.

Marcin Czarnecki

Obszary specjalizacji to sprzedaż i marketing, innowacyjność, zarządzanie procesami i zmianą.

Współtwórca sukcesu marek produktów FMCG w Polsce i Europie: Galbani (Wschodnia i Centralna Europa); Sekret Mnicha, Tartare, Turek (Polska); Zhivinka (Rosja i Ukraina), Zvenigora (Ukraina), Delisana (Polska i Europa), Łomża (Polska), Cleanic (Polska i Europa), Sonko (Polska).

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, European University (MBA) w Barcelonie, studiów podyplomowych w London Business School, INSEAD, Wharton Business School, oraz studiów doktoranckich na wydziale Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej (SGH).

Krzysztof Lipiński

Szymon Milczanowski

Lucjan Paszkiewicz

Wojciech Słowiński

Wojciech Szybkowski

Marcin Waląg

Marek Zuber